2012. december 16., vasárnap

DÍJ *-*


A díjat nagyon szépen köszönöm Krisztii Siroki-nak :) 
Hát nagyon jól esik hogy már a 6. díjamat kapom. Nagyon örülök neki hogy ennyi kedves szót kapok tőletek..:) 


1.  Kedvenc évszakom a nyár.
2. 5 és fél hónapja vagyok együtt a barátommal.
3. Kékes zöld szemem van.
4. Szeretek írni.
5. Nagyon szeretem a vígjátékokat. 
6. Szeretek lustálkodni.. :P
7. 12 éve táncolok versenyszerűen.
8. Tegnap volt a koszorúcskám, és nagyon élveztem.
9. Nyáron utazok Londonba és Párizsba 1 hétre. El kell hogy áruljam rettenetesen várom.. :$
10. Nagy álmom teljesülne akkor is ha találkozhatnék a fiúkkal :) 
11. Szeretem a vámpíros sorozatokat filmeket.

Kérdések:
1.Mi a hobbid?
- Tánc, úszás, futás, írás..
2.Szereted a macskákat?
-  Nem.
3.Mit imádsz legjobban a fiúkban?
- Azt hogy nem játsszák meg magukat. Mindig olyan felszabadultak, vidámak..
4.Előre megírod a részeket vagy nem?
- Attól függ mennyi időm van és hogy gyűlnek a komik :) 
5.Ki a példaképed?
- Édesanyám :)
6.Mit szeretsz legjobban a blogolásban?
- Ilyenkor fel tudok szabadulni és ki tudok kapcsolódni...
7.Ha voltál már külföldön,akkor merre?
- Erdély, Horvátország, Olaszország, Németország...
8.Melyik a kedvenc dalod a Take Me Home-ról?
- Last First Kiss, 
9.Mit szólsz ehhez a 'Haylor' kapcsolathoz?
10.Szereted a grillcsirkét?:D
- Hát igazából nem tudok mit mondani. Szerintem a fele se igaz.. habár ki tudja... 
11.Szoktad nézni az x-factort?
- Ritkán...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése