2013. március 20., szerda

Díjözön :))


Sziasztok!
Először is nagyon nagyon szépen köszönöm nektek hogy ennyien támogattok engem, ez nagyon jól esik :) ♥
Köszönöm az új feliratkozókat és annyira örülök hogy túl létük a 17.000 látogatót ♥

És nem utolsó sorban meg sem tudom köszönni a két új díjat amit tőletek kaptam  ♥





Először is köszönet: smiley-girl-nek :))


1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a KÉPET!

2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre! 
 3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4.  Ezt egytől - egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)

1. Miért kezdtél el blogolni?
- Mert nagyon szeretek írni.. Kezdetben egy füzetbe írogattam, aztán azt bemásoltam a gépbe.. Most pedig úgy mond az életemmé vált ez az egész :))

2. Mit szeretsz jobban? Blogot írni, vagy blogot olvasni?
- phúúú.. ez egy nagyon fogós kérdés :)) mind a kettőt :P

3. Szerinted mi a legidegesítőbb dolog a világon?
- a nyávogás.. na azt nagyon tudom rühellni..

4. Milyen érzések kavarognak benned, amikor díjat kapsz? 
- nagyon boldog vagyok, és nem csak annak örülök hogy olvassátok a blogomat hanem annak is hogy kiemelitek egy díjjal :)) Köszönöm J

5. Tudsz gitározni?
- Sajnos nem.. pedig a barátom mutatott pár akkordot, de nekem ez nem a szakterületem.. sajnos :/ :P

6. Kedvenc dal/dalok? 
- phúú rengeteg van J

7. Hol szeretnél lakni felnőtt korodban?
- London vagy New York :)

8. Mit jut eszedbe először, amikor meghallod azt a két szót, hogy "One Direction"? 
- Hihetetlenek. Tele vannak életkedvvel amit csak úgy árasztanak az emberekben J Fantasztikus srácok és nem is értem miért utálják és buzizzák le őket. Szeretem ezt az 5 majmot :P

9. Milyen zenéket szeretsz jobban? Lassú, vagy gyors?
- Ez a hangulatomtól is függ J

10. Milyen idegen nyelveket beszélsz? És milyeneket szeretnél a jövőben?
- németül és angolul mondjuk úgy hogy beszélek. Hmm talán franciául tanulnék meg J

Kérdéseim:
1. Miért kezdtél el blogolni?
2. Mit szeretsz jobban? Blogot írni, vagy blogot olvasni?
3. Szerinted mi a legszebbb dolog a világon?
4. Milyen érzések kavarognak benned, amikor díjat kapsz? 
5. Tudsz énekelni?
6. Kedvenc dal/dalok? 
7. Hol szeretnél lakni felnőtt korodban?
8. Mit jut eszedbe először, amikor meghallod azt a két szót, hogy "One Direction"? 
9. Milyen zenéket szeretsz jobban? Lassú, vagy gyors?
10. Milyen idegen nyelveket beszélsz? És milyeneket szeretnél a jövőben?



Akiknek küldöm : 


ÉS....



köszönöm szépen Seres Patrii-nak is a díjat :) ♥




Puszi
~ Zs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése