2012. augusztus 23., csütörtök

10. rész - Egy új bizalmas


Szaisztok!
Bocsika hogy csak most hozok részt de edző táborom volt és eléggé leterhelt, de most újult erővel és extra hosszú résszel jelentkezem..:)
Remélem tetszeni fog nektek :)
Jó olvasást és 8 komi és jön az új rész :)



Istenem mi tévő legyek?? Csókolgatja a nyakamat és próbálja letépni róla a ruhát.. Túl gyenge vagyok hozzá képest. Ki kell találnom valamit, de mit?!
Szerencsémre, az úr annyira ittas állapotban volt, hogy egy kisebb erőfeszítéssel a földre tudtam küldeni és el tudtam szaladni. De hova és merre menjek? Felkaptam a cipőmet és kirohantam a házból. Ismét egy olyan éjszaka jön, amit a parkban kell töltenem? Miért ver engem a sors? Mi lett volna akkor, ha ez az állat bánt engem? Így is félelmetes volt. Erőszakkal csókolt meg engem. Egyszerűen nem értem miért történt ez velem. Alig aludtam az éjjel csak sétáltam és sétáltam London utcáin. Az emberek biztos furcsán nézhettek rám hisz eléggé hiányos volt az öltözékem, de nem érdekelt. Elsétáltam egy hatalmas bevásárló ház előtt amire nagy plakátokkal volt  kitéve az hogy a One Direction június 3.-án dedikálást tart valamint elénekelnek egy pár számot.

Eszébe jutottak a srácok. Vajon mi lehet most velük? Régen gondolt Louisra és Niall-re. Álmában Niall-el volt együtt, vajon szerelmes a srácba csak még nem vallotta be magának? Vagy mi ez a nagyon furcsa érzés a szívében? És mi van Louis-al? Ő iránta mit érez vajon? Mert amikor meglátogatta őt az árvaházban nagyon közel került hozzá. Talán egyszerre két srácba szeretett bele vagy valamelyiket jobban szereti, mint a másikat? Megfordult az a fejében, hogy ha kap, szabad napot eljön és megnézi a fiúkat. De természetesen úgy hogy a srácok ne vegyék észre őt, mert nem szeretné, ha megtudnák milyen életet él most. Hajnali 5kor ért vissza a Flack villába és bele kezdett a munkájába. Nekilátott a reggelik elkészítésének, megterítette a tálalót valamint megetetette az állatokat. Amikor reggel az asszonya felkelt kiszolgálta őt és már ment is fel a gyerekeket felébreszteni és felkészíteni az iskolára. 3 gyermek van. Egy négy, egy kilenc és egy tizenegy éves. A két kicsi lány a nagyobbik pedig fiú. Lilly mindegyik gyereket nagyon szereti, és nagyon jól elvannak vele. Talán ez is szúrja Caro szemét, hogy a gyerekei lassan jobban szeretik a szolgálóját, mint Őt. De ő neki nincs ideje arra, hogy velük foglalkozzon hisz nagyon elfoglalt, neki a munkája és a szeretői sokkal fontosabbak mit a saját gyerekei..
Na térjünk vissza Lilly-re. Keményen dolgozik azért, hogy Caroline elfogadja őt, de vajon sikerül neki? Szerintem kizárt mert ez a nő tényleg egy banya. A gyerekek felszálltak a buszra, Caro munkában volt és Josh még aludt. Lilly nem tudta el mondja-e a többieknek hogy az úr mit akart vele csinálni. De úgy gondolta, hogy magában tartja. Senkinek nincs semmi köze hozzá, talán még meg is vetnék őt.
 Holnapra szabad napot kapott így el tud menni a srácoknak az úgymond koncertjére. Sam adott neki egy csinosabb ruhát, amit majd felvehet. Lilly bevásárolt, majd elment a tiszta ruhákért utána pedig a kis Sophiért ment az oviba. A kislány nagyon szereti a lányt. Otthon gyorsan megetette majd kiment vele a kertbe. Jó sokat nevetettek és játszottak. Lilly eszébe jutott, hogy majd lesz neki is egy ilyen aranyos kislánya? Lesz egyáltalán férje, aki szeretni fogja? Biztos! Én úgy gondolom, hogy egy ilyen lánynak, mint ő egy csodálatos férje lesz, aki tisztelni és szeretni fogja, és ha netán gyermekük lesz őszintén szeretni fogja.
Caroline elég feszülten érkezett meg. Netán valami történt a munka helyén? Vagy a szeretője nem ért rá egy jó kis ungabungára? Ki tudja de az idegességét szegény Lilly-n vezette le.
-          Csicsika merre vagy? – ordibált a lakásban.
-          Hivatott asszonyom? – fordult Emma Caro felé.
-          Nem téged, a másikat. Az új lányt, aki a gyerekekre is vigyáz. Hol van? – szinte ordibált már.
-          Mindjárt szólok neki. – Em meghajlott előtte és már rohant is. Addig Caro megfogott egy cigit és elkezdte szívni, általában akkor szív el egy-egy szálat amikor már ki van éhezve a szexre vagy valami baja van. Lilly épp a kertben játszott a picivel amikor Emma futott felé.
-          Lilly, gyere gyorsan! Az asszony hívat téged. És eléggé ideges, szóval jobb ha nem húzol vele újat..
-          Mit tettem már megint? – sóhajtott egy hatalmasat a lány.
-          Nem tudom.. – rázta a fejét.
-          ÉS mi lesz addig Sophival? – mutatott a kislányra aki éppen a babájával játszott.
-          Én addig vigyázok rá. De tényleg siess mert nem lesz jó vége..
Lilly csak úgy rohant minden lepergett a szeme előtt. Vajon valami rosszat tett? Most ki fogják rúgni és ismét az utcára fog kerülni? Vagy netán megtudta azt, amit tegnap majdnem megtörtént? De mégis honnan tudhatta meg?
-          Itt vagyok asszonyom. Miben segíthetek? Miért hivatott?
-          Nem keresett valaki telefonon? – vetette oda neki tele gúnnyal.
-          Nem asszonyom.
-          Ha jól látom nem takarítottál a lakásban. – nézett körül Caro. – Elég nagy a por a szekrényen. Mégis mit műveltél egész nap? Nem azért lettél felvéve hogy csak henyélj..
-          De hát asszonyom, bevásároltam, elmentem a ruháiért, Sophie-t elhoztam az oviból megetettem utána pedig kint voltam vele a kertben.
-          Igen?! – a hangja az egekbe szökött. – Játszadozol a kertben, míg az itteni teendőidet kellene csinálnod?
-          De mi lesz a gyerekekkel?
-          Majd én el leszek velük! Te meg menj a dolgodra! – Caro elszívta a cigijét és elment a dolgára. Lilly nem tudta mi tévő legyen így elment takarítani. Már nagyon várja, a holnapi koncertet hisz már hiányoznak neki a srácok. Alig ismeri őket, de mégis a szívéhez nőttek.

*

Eközben Louis és a többi srác teljes erővel gyakorolnak a közelgő londoni nagykoncertre valamint a holnapi plázás fellépésre. Nem egyszer gondoltak egy szőke hajú lányra, aki nem más, mint Lilly. Niall ismét látni szeretné szőke loknijait, Liam úgy gondolja hogy nagyon jó barátok lehetnek csak jobban meg kell hogy ismerje, Hazza pedig szeretne egy jó kis ungabungát vele, Louis-t pedig már szinte emészti a tudat hogy nem tud semmit Lilly-ről. Amikor haza értek a turnéról egyből elment az árvaházba hisz megígérte a nővérnek a telefonba.

-          Louis köszönöm, hogy eljött hozzám. – mosolygott az apáca.
-          Ugyan nincs mit anyám. Megígértem, hogy eljövök.
-          Rendes volt magától. És milyen volt az utazás és a díj átadó?
-          Köszönöm a kérdését, nagyon fárasztó volt. Minden nap bent voltunk a stúdióba, sőt éjjelente is alig aludtunk, hogy időben kész legyen az új lemez. A díj átadó pedig fantasztikus volt a rajongóink csodálatosak voltak, de… - itt elakadt, nem tudta, hogy fejezze be. Hisz senkinek nem beszélt erről. A családja nagyon hiányzott neki. Eszébe jutottak a régi szép idők amit Magyarországon töltöttek.
-          Mi de? Miért akadtál el kisfiam?
-          Anyám elárulhatok magának egy hatalmas titkot? Amit csak a szüleim tudnak? Senki másnak nem beszéltem róla még a srácoknak és a barátnőimnek se…
-          Persze, amit elmondasz én a sírba is elviszem. Senki nem fogja megtudni. – a nő lágyan megfogta a kezét, hogy benne teljes mértékben megbízhat.
-          Tudja anyám az igazi nevem Nath Smith, 13 évesen örökbe fogadtak. A szüleim egy súlyos autó balesetben életüket vesztették miközben mentünk haza a nagymamától. Engem és a testvéremet egyik rokonunk sem fogadott be így egy árvaházba kerültünk. Én és a húgom elszakadtunk egymástól, mert engem elvittek Tomlinsonék. Nagyon rosszul érintett a dolog, mivel rettenetesen szerettem a testvéremet. Olyan volt Ő nekem, mint ha a saját gyermekem lenne. Amikor beteg volt én ápoltam, mert nem szerettem volna, hogy beteg legyen. Tényleg nagyon kötődtem hozzá. Mindig megéreztem, hogy ha valami történt vele. – Louis egy nagyot sóhajtott, idő közben egy kósza könnycsepp is vándorolt az arcán. Letörölte és folytatta a mondani valóját. – Miután elválasztottak tőle Tomlinsonék megváltoztatták a nevemet, hogy felejtsem el a régi életemet. Minden régi cuccomat elvették és újra cserélték. Egyetlen egy kép maradt meg a régi életemből egy családi kép, azóta is nálam van. Sokszor gondolok anyáékra és arra, hogy mi lenne most velem ha ők még élnének…
-          Annyira sajnálom Louis. Ez, amit elmesélt nekem, nagy bátorságra vall. És tud valamit a testvéréről? Felkereste mi van most vele?
-          Nem tudok róla semmit.. miután idősebb lettem és érett arra hogy újra lássam őt már nem volt az árvaházban. Az apácák nem mondtak róla semmit.. Lehet hogy örökbe fogadták, vagy egy másik árvaházba került vagy netán… - itt ismét eltörött nála a mécses és most már zokogott. – talán meghalt és nem árulták el nekem.
-          Ne erre ne is gondoljon! Mindig csak a legjobb járjon a fejében és soha ne adja fel a reményt. Biztos vagyok abban, hogy megfogja találni a húgát és nagyon boldogok lesznek..
-          Köszönöm anyám.. de kérem váltsunk témát mert ha egy férfi sír az csak a gyengeség jele. Tudja a srácoknak nincs erőm bevallani, hogy én csak egy árva vagyok és nem tudom mi van a húgommal. Félek, hogy megvetnének.
-          Dehogy vetik meg magát, ha a ők az Ön barátai akkor maga mellett fognak állni és segítenek megtalálni a testvérét.
-          Tényleg? – erre pedig csak bólintott egyet. – Anyám tud valamit Lillyről?
-          Az egyik nap bejött hozzánk… - Louisnak felcsillant egy remény a szemében hogy talán újra láthatja a lányt.
-          Mi van vele? Merre jár? Mikor jön legközelebb?
-          Nyugalom. Mi ütött magába? Mikor megemlítettem, hogy itt volt csak úgy felragyogott a szeme, mint ha egy gyémánt csillogna a helyén. Azt mondta, hogy nehéz időszakon ment át, volt, hogy kezdetben a parkban aludt és elég komoly tüdőgyulladást szedett össze… Most egy hölgynél dolgozik, mint cseléd aki nem bánik vele jól..
-          De miért hagyja ezt a megalázást? – Lou nem értette azt, hogy ha rosszul bánnak vele miért van még mindig ott a lány.
-          Mert nincs más munka számára és így van fedél a feje felett.
-          Istenem….

Hát igen.. Louis nagyon megszerette az apácát hisz majdnem minden nap eljár hozzá és órákat beszélgetnek. A srácok nem értik hogy merre járhat ilyenkor a srác. Még maga Eleanor sem tud róla semmit, kezd félni hogy a barátja meg csalja őt. Lou annyira elbambult, hogy észre se vette hogy a legjobb barátja vagy egy órája lóbálja a kezeit az arca előtt.
-          Figyelsz te rám egyáltalán? – duzzogott Hazza.
-          Mi? Bocsánat, mit mondtál? – zökkent vissza a srác rendes kerékvágásba.
-          Hol jár az eszed drága barátom? Mostanában elég fura vagy.. mióta vissza jöttünk a turnéról eltűnsz órákra úgy hogy azt sem tudjuk merre vagy.
-          Dolgom  van.. de mit mondtál az imént?
-          Csak azt ecseteltem neked hogy Caroline megint megkeresett és azt akarja hogy találkozzak vele..
-          Mit akar az a hülye nő tőled? Jobb ha elfelejted mert csak a bajt hozza rád, nem gondolod?
-          De igen, de nem tudom mit érzek iránta és nagyon jó az ágyba..
-          De az istenért Hazza, Ő elég idős hozzád és a rajongók se nézik jó szemmel ezt a kapcsolatot. Házas és 3 gyereke van..
-          Tudom.. Azt akarja hogy jövő héten menjünk el hozzá mind az öten. Ott lesz Olly is és Ed is. Légyszii menjünk el hozzájuk kerty party lesz énekléssel tábor tűzzel és mókával.
-          Nem tudom cicukám erről a többiekkel is beszélni kellene, nem gondolod?
-          De.. és képzeld van egy szerencsétlen cselédje is akit ki nem áll. Folyton őt csicskáztatja és szekálja. Ám ekkor nem várt esemény történik am i megzavarja a nyugalmukat.
-          Tűz van!!! – ordibálta, vagyis inkább visította Niall. 

8 megjegyzés:

  1. Egyszerűen imádom!! Várom a következő részt! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon izgalmas lett ez a rész!A következő részt már tűkőn ülve várom! :)

    VálaszTörlés
  3. 'ungabunga'ezen megint besírtam :). szegény Lilly úgy sajnálom. Remélem ha elmennek Caroline-hoz a srácok kiszabadítják ebből a bprzalomból. Alig várom kövi részt. PLS hozd hamar. :D xx

    VálaszTörlés
  4. Nagyonnimadom gyorsan hozz Kövi részt mert ez eszméletlen joooooo :)) *-*

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett!siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Nagyon, de nagyon jó lett. Hihetetlen, milyen jól írsz, és hogy még csak az első részeknél járunk, de mégis aggasztja az olvasókat, hogy mi fog történni! Nem muszáj megvárni a 8 komit! Siess! :))

    VálaszTörlés
  7. húúú nagyon jó lett. kövíííííííííííííííít!!! :)

    VálaszTörlés