2012. augusztus 8., szerda

A blog első díja :)


Sziasztok!

Húú.. nagyon szépen köszönöm ezt a díjat LadyAlexa-nak. :)
Nagyon nagy megtiszteltetés számomra..:) Nagyon örülök neki hogy ennyire megkedveltétek a blogomat :) 


1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás / visszajelölés)



1; - Márciusban születtem.
- 6 hete járok egy olyan sráccal akit nagyon szeretek.
- 3 testvérem van.
- Jelenleg 2 blogot írok.
- 13 éve táncolok versenyszerűen.
- Rengeteg barátom van akit egytől egyig szeretek és megvédem ha úgy van.
- Van egy kiskutyám, akit Connie-nak hívnak.
- Nagy álmom hogy eljussak Londonba.
- A fiúkat december óta ismerem.
- Niall, Liam és Louis a kedvencem, de Hazza-t és Zayt is szeretem :)
- Szeretek filmezni, de főként a romantikus filmeket, a vígjátékot és a horrort szeretem.


2; 
Milyen témájú történeteket írsz szívesebben?
- Inkább a romantikusabb témákra utazom. Jobban bele tudok mélyülni..:)

Hallgatsz zenét írás közben? Ha igen, milyet?
- Igen szoktam. Attól függ milyen kedvem van és milyen részt írok a blogba :)

Fanfiction vagy saját szereplős?
- Is- is. De inkább Fanfiction, de vannak benne saját szereplők ;)

Hány blogot írtál eddig?
- 2 olyan blog van amit lehet olvasni a neten és van egy 3. amit nem tettem közzé. 

Kaptál már negatív kritikát? Ha igen, hogyan reagáltál rá?
- Kaptam a másik blogomnál. Nem húztam fel magamat hisz lehetnek olyan emberek akik nem szeretik a blogomat. Úgy gondolom hogy a negatív kritikákkal erősödhet a blog és maga az író is. :)

Leírod füzetbe vagy külön papírra, hogy mi történik a történetedbe?
- Volt amikor egy füzetet vezettem. Leírtam a történetet, a szereplőket, a helyszíneket és tényleg egy helyen van. De általában WORD-be írom a részeket és úgy másolom be Blogger-ba.

Van olyan blogíró, akire felnézel? Ki ő?
- Nagyon sok ilyen blog író van :)

Szereted a romantikus történeteket?
- Igen.

Hány részes volt az eddigi leghosszabb történeted?
- 50 részes lesz az a blogom amit befejezek nemsokára.:) Ennél hosszabb még nem volt. :)

Voltál már társíró?
- Nem.

Szoktál káromkodást írni a blogodba?
- Nem.

3; - Kiről szeretsz blogot írni?
- Jelenleg olvasol blogot?
- Írsz most blogot, ha igen mióta?
- Szereted a horror történeteket?
- Szoktál aktust írni a blogodba?
- Hány részes a jelenlegi blogod?
- Miért kezdtél el írni?
- Mióta ismered a fiúkat, és mit gondolsz róluk?
- A barátaid tudják hogy írsz blogot? Ha igen mit gondolnak róla?
- Vannak olyan álmaid amiket teljesíteni szeretnél?
- Vannak olyan írok akikre felnézel?

4; 

(Bocsi de több blog nem jut az eszembe )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése