2012. szeptember 7., péntek

13. rész - Ki a rosszat, be a jót...



Sziasztok! 
Bocsi hogy csak most hoztam részt, de remélem azért kárpótollak titeket.. ;)
Hát, nagyon nem tudok hozzá fűzni semmit, azért remélem elnyerte a tetszéseteket.. :)

8 komi és jön az új rész :)





Alex és Sophie kihisztizte azt, hogy a legelső sorban figyelhessék a srácokat. Hol máshol? Én próbáltam minél jobban összehúzni magamat, hogy ne vegyenek észre. De hát miért csinálom ezt? Miért nem akarok a szemük elé kerülni? Bolond vagyok? Talán félek valamitől? Mindegy most csak arra összpontosítok, hogy a skacok jól érezzék magukat. Ahogy figyeltem őket kezdtem én is jól érezni magamat a koncert alatt, az utolsó számot énekelték a srácok, ami a More Than This volt. Az egyik kedvenc számom, és az utolsó árvaházi karácsonyomra emlékeztet. Szóval a MTT-t ( bocsi a rövidítésért ;) ) énekelték amikor Niall és Louis egyszerre pillantottak rám. Talán engem láttak meg vagy csak a rajongókra mosolyogtak rá, nem tudom. Remélem az első verzió az igaz. Mindkettőjük szeme felcsillant mintha némi reményt láttam volna a szemükben csillogni, olyan aranyosak voltak. Mintha kétszer több energiával énekelték volna az utolsó számot.  Sőt Niall azt is felhozta, hogy mi lenne, ha énekelnének nekünk egy extra számot. A közönség tombolt a srácok pedig elénekelték az I Sholuld’ve Kissed You című számot. Mindent megköszöntek és bejelentettek több fontos információt és elindultak az asztalok felé ahol dedikálni fognak. A két kislány megfogta azt a tárgyat, amit dedikálni szeretnének.
-          Na mehetünk haza? – mosolyogtam rájuk.
-          A-a picinyem! Addig el nem megyünk innen, míg a leendő férjeim ezt alá nem írják. – hadonászott előttem Lexi.
-          Jajj de nem olyan fontos az az autogram nem? Hisz anyukátok személyesen ismeri őket.. bármikor kérhettek tőlük. – nagyon el akartam menni innen mivel a fiúk kiszúrtak engem.
-          Ide figyelj, tudod jól milyen az anyánk. Ahányszor híresség van, nálunk minket felparancsol a szobánkba és nem jöhetünk ki onnan. – szólt közbe Tim is.
-          Kérlek Lilly, nagyon szeretnénk azt az aláírást. Ugye beállunk és kivárjuk a sorunkat? – könyörgő kiskutya szemmel nézett rám Alex, nem tudtam ellenállni neki.
-          Na jó, álljunk be. De mihelyt megkaptátok azt, amire annyira vártok megyünk haza. Úgy érzem, édesanyátoktól ki fogok kapni..
-          Jendben. Csak álljunk máj be, mert el fognak menni a fiúk.. – szólalt meg az ölemben lévő Shopie is.
-          Szuper., - most már én is mosolyogtam. Ezek a gyerekek annyira rajonganak ezekért a srácokat, mint anno mi az árvaházban.
Egyre közelebb kerültünk a fiúkhoz és az én gyomrom görcsbe rándult. A pillangók csak úgy repkedtek és én nem tudtam mit tenni. Volt már ilyen érzésetek? Számomra leírhatatlan ez a pillanat. Vágyat érzek hogy ismét megérintsem őket, de aztán valami folytogató érzés vissza ránt a sötétségbe és félelmet érzek. A körülöttem lévő tizenéves lányok szinte sírtak, hogy a fiúkhoz érhetnek, vagy netán beszélnek egy vagy két mondatot. Egyre jobban közeledtünk a nagy találkozáshoz. Oké Lilly. Ki a rosszat be a jót. Felvettem a mű mosolyomat és vártam a végzetet.

*

Jó lehet nem szép dolog, hogy ha ilyet írok, de a fiúkat már nagyon untatta az autogramosztás. Minél előbb szabadulni akartak, mert volt jobb dolguk is.
Liam feszülten figyelte a rajongókat hátha megpillantja Lillyéket. De semmi. Meg lett volna a lehetősége és ő elszalasztotta. Hogy lehetett ennyire felelőtlen. Ha srácok ezt megtudják, főként Niall… már előre fél..
Louis nem hitt a szemének amikor meglátta a rég elveszettnek hitt barátját. Annyira boldog volt, úgy szeretne vele beszélni. De mi van akkor, ha nem őt látta? A fiúknak, nem mert szólni hátha csak képzelődött és a srácok annyira nem ismerik őt vagyis nem tudják megérteni. De hát biztos, hogy nem őt látta. Mit keresne itt?
Niall, miközben a színpadon álltak megpillantotta a bátyját nagyon megörült. Hisz utoljára X-Factor élő show-n láthatta. Mivel utána koncertek, turnék és hasonló halaszthatatlan dolgokkal mulasztotta a mindennapait az öt srác. Greg nagyon sokat jelent neki. Mindent elmond neki, és a női ügyekbe is ő ad tanácsot. Vagyis általában megfogadja azokat amiket mond neki.  Szóval amikor meglátta látott egy kis reményt hogy segítsen neki a Lilly ügybe.
-          Hé srácok, nem lépünk le most? – szólt oda halkan Zayn némi reményt keresve a szökésre.
-          Az szuper lenne. Beülhetnénk enni valahova mert, korog a hasam.. – panaszkodott Niall. – Sőt még Greg is itt van.
-          Neked mikor nem korog?? – nevetett fel Harry.
-          Este meg egy jó kis bulit csapunk.. Na mit szóltok? – vetette fel az ötletet Louis. Na igen, Louis a nagy parti állat a bandában. Ha tehetné minden nap rendezne egy – egy bulit.
-          Az kéne már csak, egy erezd el a hajamat buli. Az utolsó bulinál is egy szökő kútban ébredtünk és egy teve volt a házban. Emlékszel drága barátom? – veregette hátba Liam Louis-t.
-          Hát az egy kivételes buli volt, de nagyon jól éreztem magamat…. -   A srácok nem is figyeltek kinek írják alá a lapukat mivel nagyon belemerültek a beszélgetésbe. Liam volt legközelebb a rajongókhoz, amikor ismét meglátta a mi hősnőnket, vagyis a gyerekeket, de tudta, hogy ott lesz Lilly is. Nagyon örült neki hogy mégis rá vette megát a nagy találkozásra.
-          Még hány rajongó van? – zsörtölődött Niall. – Korog a hasam.
-          Ahogy látom nincs sok.. – szólalt meg Liam közben mosolyogva.
-          Neved? – nézett fel Niall akinek elkerekedtek a szemei, amikor felnézett és meglátta a szőke hajú lányt. Még a szava is elakadt a lány láttán. Szótlanul aláírta a kicsik DVD-jét és ment tovább.
-          Na mi történt Niall, miért nem nyafogsz hogy éhes vagy? – cukkolta Hazza miközben írta alá az aláírni valót. Nevetve nézett fel, amikor az ő arcáról is lefagyott a mosoly.
-          Te itt vagy? – ennyit tudott kinyögni, amire a maradék 2 fiú is felkapta a fejét.
-          Lilly! – Louis nagy felindulásból átugrotta az asztalt és jó szorosan magához ölelte a lányt. Természetesen nem kellett sokat erőltetni magát a lánynak ő is visszaölelte a fiút. Mindenki lesokkolva állt ott. Volt, aki felháborodott, hogy őket miért nem ölelik meg a srácok, voltak olyanok is  Louis viselkedése láttán zsörtölődtek és voltak olyanok is akik a fényképezőjükkel fotózták le őket.
-          Most már elég lesz. – kuncogott Lilly.
-          Ugye most már mi is kapunk ölelést? – most már az összes fiú mellettük termett.
-          Hát, ha nagyon szeretnétek..
-          Ki nem hagynám, hogy újra ölelhessünk, te elveszett bárány.. – most Hazzán volt a sor, aki szintén magához ölelte Lilly-t, de volt benne némi szexualitás is amit Niall is észrevett. Kicsit el is szomorodott.
-          Khhmmm! – köszörülte a torkát a két lány mire mindenki odakapta a fejét. – Ne haragudjatok, hogy közbe merek szólni de mi, lenne ha nem andalognátok tovább.
-          Igen, jó lenne már abba hagyni. Milyen kivételezés ez?  
-          Amúgy kis vagy te? Mi is kapunk hasonló fogadtatást? – panaszkodtak a rajongók.
-          Ki ez a hülye picsa? – háborodott fel egy másik csoport.
-          Ő egy nagyon jó barátja a csapatnak. Szóval azért kapott ilyen fogadtatást..- védte meg a lányt Liam.
-          És nem hülye picsa.. világos? – szólt közbe Louis is.
-          Jobb, ha megyünk.. sziasztok, srácok. – Lilly meg fogta a gyerekek kezét és elindult velük.
-          Lilly várj! – Louis elkapta a kezét és visszarántotta.
-          Minek? Jobb ha elmegyek innen..
-          Várj meg! Mindjárt végzünk… beszélni szeretnék veled. Kérlek. – könyörgött neki a Tomlinson fiú.
-          Sajnálom mennem, kell. Sietnünk. – hadarta le egy szuszra.
-          Könyörgöm..
-          Figyelj Tim, menj előre a tesóiddal és várjatok meg a fagyizó előtt. Rendben?- mosolygott Lilly a fiúra aki megfogta a húgai kezét és elindult vele.
-          Figyelj Louis, jobb hogy ha mi nem találkozunk! Rendben? – szegény lánynak már kezdett behálósodni a szeme.
-          De hát miért? – nem értette a fiú, sőt senki nem értette a lány viselkedését, ahogyan azt sem hogy miért nem akar velük találkozni.
-          Sajnálom.. Nem hallottad az előbb a rajongók felháborodását? Én csak egy senki vagyok.. Sziasztok srácok! – a szőke lány intett egyet a fiúknak majd elfutott onnan. Louis értetlenül nézett utána.
-          Ez most mi a franc volt? Ti értitek? – csodálkozott Zayn.
-          Mi történhetett vele? – csodálkozott Liam is.
-          Engem nem érdekel. Utána megyek. – Louis ránézett a többiekre,volt aki bólogatott és volt olyan ki megrázta a fejét.. Futásnak eredt arra fele amerre Lilly futott.
-          De a rajongók… - de már nem hallotta meg Liam mondatát. A rajongók felháborodtak, amiért Louis úgy elszaladt és befejeződött az autogramosztás. Egy biztos, nagy leszidásra készülhet Louis amiért elrohant a helyszínről. Ha látnátok Paul fejét…. Tuti ezzel lesz tele az internet és a különböző hírportálok.

Csak futottam és futottam az üzletház folyosóján, de nem tudom, merre mehetett. A fenébe is elvesztettem. Miért nem akar beszélni velem? Istenem, miért kötődök hozzá ennyire? Amikor felkaptam a fejemet és megláttam őt,leírhatatlan érzés kerített hatalmába. Hirtelen felugrottam és átvetődtem az asztalon. Olyan jó volt ismét magamhoz ölelni.. De tudjátok mi a nagyon érdekes? Hogy kétszer láttam ezt a lányt és már így érzek iránta. Mi lesz velem ha napoönta találkozok vele.. Vajon beszélnem kell Eleanorral erről az érzésről? Vajon beleszerettem ebbe a lányba? De nem szeretném elveszteni El-t se. Mi tévő legyek? Muszáj beszélnem anyával, csak ő ért meg engem..
Istenem, könyörgöm segíts hogy megtaláljam a lányt.. Muszáj beszélnem vele és újra látni szeretném…
Anya! Apa! Látjátok ezt a lányt? Kérlek, segítsetek abban, hogy újra láthassam Őt! Muszáj lenne!!!

4 megjegyzés:

  1. Méég mindig nagyon imádom!! :))
    Várom a következőt!! :)

    VálaszTörlés
  2. 1 nap alatt elolvastam az elejéről. :D remélem hamar jön a kövi már nagyon várom. :)

    VálaszTörlés
  3. OMG nagyon jó rész lett. én teljesen bele képzeltem magam Lilly hejébe. és amikor Louis elől futott nekem is könnyezni kezdett a szemem. tudom hogy ez nagyon gyerekes, de így van. nagyon várom a kövi részt. pls hozd hamar. :D Xx

    VálaszTörlés
  4. Ez óriásiiii. Nagyon, de nagyon jó lett, pls hozd hamar!

    VálaszTörlés