2012. szeptember 30., vasárnap

16. rész - Ti meg mi a fenét csináltok?



Sziasztok! Meghozat a következő részt.. nem lett a legjobb de próbáltam izgalmakat tenni bele..:)
6-7 komi után hozom a következő részt :))
Puszii :)


Otthon akkora káosz van hogy csak menekülök onnan. Louis a szobájába van begubózva, nem tudom, mi baja lehet.. A srácok pedig pszichiátert fogadtak és telefonon kommunikálnak vele Louis viselkedése miatt. Én ebbe nem akarok bele keveredni mert ha ezt a legjobb barátom megtudja akkor még jobban ki fog borulni.
Épp az utcán sétáltam Caroline háza felé. Megbeszéltük, hogy a ház közelében lévő parkba találkozunk. Mostanában elég sokat vagyunk együtt, úgy mint anno  az X-Factor alatt. Ez a nő teljesen ki tud elégíteni és jól érzem magamat a társaságában. A fiúk és a családom ellenezték ezt a kapcsolatot így befejeztük a műsor után.. De most pár hónapja ismét kavarunk. Ekkor történt az, amire még soha nem is gondoltam volna.
-          Elnézést, de de tovább szeretnék menni .. Elengednétek? – böktem oda zavartam az lelkező párnak. Komolyan miért kell az egész járdát elfoglalni és itt ömlengeni?
-          Harry? – ismerős volt hang, de amikor a hanghoz hozzá rendeltem a képet, beugrott.
-          Lilly? – ő is meglepődött. – Hát te mit keresel itt? És te ki vagy? – böktem a srác felé.
-          Itt dolgozom az utcában.. – nyögte ki a lány.
-          Lilly majd hívlak a mobilodon… és megbeszéljük a részleteket. – Mobil? Nekünk anno azt mondta nincs mobilja, vagyis akkor még nem volt. Meg kell szereznem a számát, talán Lou is felvidulna. Lilly megölelte a srácot és beült a kocsijába és elhajtott.
-          Hé Lil, megadnád a telószámodat hogy el tudjalak érni?
-          Bocsi de mennem kell. - és elindult a másik irányba. De én nem adtam fel. Utána futottam. – Louis teljesen ki van akadva. Sötét szobájába ül, és a négy falat bámulja. A srácok már orvost is felfogadtak hozzá.
-          Micsoda? – ezzel felkeltettem az érdeklődését és 180 fokos fordulatot vett. – Miért? Mi történt vele?
-          Miattad.. amióta beléptél az életébe teljesen megváltozott. A dedikálás óta pedig a szobájában van.
-          Én miattam? De miért? – kezdett befátyolosodni a szeme.
-          Én azt nem tudtam, hogy így fog viselkedni.. Mit tehetnénk én most?
-          Gyere velem el. Oda.. hozzánk. Tuti felvidulna, ha látna.
-          Sajnálom, most nem érek rá, majd máskor. Nem sokára kezdődik a műszakom.
-          De hol? Csak hogy tudjuk. Kérlek, ne taszíts el minket… - könyörögtem neki. Tényleg jó lenne vele találkozgatni, mert mindegyikünk nagyon megkedvelte. Kivéve talán Zayn, ide idővel ő is megkedvelné. Érzem. Én még meg is döngetném de ez ízlés kérdése… Megcsörrent a telefonom, szóval Caro már ott van.
-          Nekem is mennem kell, de megígérem neked, hogy még találkozunk!
-          Szerbusz Harry. – és elindultam gyors léptekbe a park felé. Caro nagyon mérges lesz, de megérte. Gyorsan útközben írtam Liam-nek egy SMS-t.

„ Láttam Lilly-t, egy srácot ölelgetett és Caroline háza közelében dolgozik. Remélem segítettem. xx H.”

„Hol? Mikor? Gyere haza most! Megbeszélés! xx Li”

„ Nem érek rá! Találkozóm van! „

Na megcsörrent a telefonom. Liam volt az..
-          Nem érdekel hol vagy, de azonnal haza dugod a seggedet!
-          Nem megyek, mert programom van. Nem érted? – kiabáltam bele a telefonba.
-          A legjobb barátodról van szó. Nem érted? És mit keresel annak a nőszemélynek a házánál? – faggatózott tovább.
-          Vele van találkozóm…
-          De Harry.. megmondtuk és Paul is azt mondta, hogy tilos azzal a nővel kavarnod. Csak kihasznál téged.. Hát nem érted?? Csak egy kellék vagy neki, hisz ott van a családja..
-          Nem érdekel.
-          Azonnal told haza a hájas seggedet Harold! – üvöltött bele a telefonba Niall. – Ha nem jössz, akkor szólunk a drága menedzserünknek, hogy kivel találkozgatsz a háta mögött.
-          Azt merd megpróbálni.. – ezt nem hiszem el.
-          Tudod, hogy képesek vagyunk rá.. hisz Louis-ról van szó.
-          10 perc és otthon vagyok.. – dünnyögtem.
-          Szevasz.
Caroline kinyír ha megtudja hogy lemondom a programunkat. Nem baj haza kell mennem. Sietve, ahogy csak tudtam rohantam haza a fiúkhoz.

*

Istenem. Harry. Találkoztam vele. Alig kapok levegőt. Mégis mi volt ez? Mit keresett erre fele? Nem tudhatja meg azt, hogy hol dolgozok.. ÉS Louis. A fenébe. Én miattam gubózott be a szobájába. De hát nem csináltam semmit. Vajon miért ilyen gyenge most a lelki állapota? Talán történt vele valami, amit még a srácoknak, sem mert elmondani? Istenem szegény srác. Úgy magamhoz ölelném és vigasztalnám. De nem merek oda menni. Fenébe a gyávaságom miért nem vagyok olyan bátor mint egy ketten az árvaházban. Én is gynege jellem vagyok mint Lou.. Hogy lehetek ennyire nyuszi?
Miután megnyugodtam bementem a srácokhoz egy jóét puszira mivel későn értem vissza plusz még ki is pakoltam. Nagyon aranyosak voltak, kérdezték, hogy hogyan sikerült a találkozás. Én pedig mindent elmeséltem nekik. Nagyon örültek annak, hogy befogadott a családom, de annak már nem nagyon örültek, hogy elköltözök Austinnal. Mielőtt elmentem volna a szobámba elénekeltem nekik Demi Lovato egyik számát a This is me-t. Nagyon tetszett nekik még meg is tapsoltak. Tényleg imádni, valóak ezek a gyerekek és úgy érzem befogadtak.
Az ágyamban feküdtem és gondolkoztam a lehető legjobb megoldáson. De egy pittyegés megzavart. Ijedtemben azt sem tudtam hol vagyok, még az ágyról is leborultam.
Mint kiderült a táskámból jött ez az idegesítő hang, azon belül is a telefonomból. SMS-em jött, de nem tudom, hogyan kell kezelni ezt az izét. Egyszer csak talán belejövök. Majd reggel meg kérem, Tim-et segítsen ezzel a telefonnal, ő úgy is keni, vágja az ilyen témákat.

-          Jó reggelt édeskéim. – nyitottam be a szobájukba.
-          Lil ma nincs suli, miért kell ilyen korán kelnünk? – zsörtölődött Tim.
-          Tudod, azért mert mára programot terveztem számotokra. Mit szólnátok hozzá, ha elmennénk a vidámparkba?
-          Hú, már nem is vagyok fáradt.. – ugrott ki az ágyból Tim.
-          Na, ez a beszéd, csajok? Nektek van kedvetek jönni?
-          Persze. – ásított egyet Lexi.
-          Akkor menjetek le reggelizni, már meg van terítve és 1 óra múlva az ajtóban találkozunk.

Készülődés közben nagyon sokat gondolkoztam. Nem sokára már nem fogok itt lakni ennél a borzalmas nőnél. De mi van akkor, ha nem jön össze a lakás dolog és örökre itt kell élnem? Nem, nem, nem! Soha. Bízok az unokatesómban és sikerülni fog az összeköltözés. De ha nem is van egy kis pénzem amiből tudnék egy kisebb lakást venni.

-          Lilly, ugye felülünk a London Eye-ra?? – húzogatta a kezemet Sophie.
-          Persze, gyertek sorba állunk. – nagyon jó kis napon vagyunk túl. Ez az utolsó állomás és megyünk haza. Az asszonyom tuti ki fog akadni, ha sötétedés után viszem őket haza.
-          Nézzetek előre, csomóan állnak itt. – nyafogott Alex – Fáj a lábam ebben a cipőben.
-          Kellett neked ilyet felvenni. –szekálta atesóját Tim.
-          Én pedig vattacukrot szeretnék. Most. – hisztizett Sophie.
-          Picim – guggoltam le mellé – nagyon szeretnél? Mert ha most kiállunk, a sorból sajnos nem tudunk felmenni az óriáskerékre..
-          Igeeeeeen.. – és elszakadt a cérna. Szegénykém elsírta magát.
-          Psssszz.. Ne sírj.
-          Figyelj, - fogta meg a vállamat Tim. – szaladj el az édességért mi addig itt állunk a sorba.
-          Köszönöm. sietek, de addig maradjatok itt. – Gyorsan elszaladtam a vattacukorért, körülbelül 5en voltak előttem, de a sor az gyorsan ment. Kértem 2 darabot és visszaindultam. Sietve mentem közben pedig hátra néztem, de bárcsak ne néztem volna. Fellöktem valakit. Az illető (egy srác volt) baseball sapkát viselt és napszemüveget. Ilyenkor napszemüveg? Hisz mindjárt sötétedik. Tuti valami híresség az. Én meg neki estem, jesszus de gáz vagyok..
-          Nem látsz a szemedtől? – förmedt rám.
-          Ne haragudj. Nem láttalak. – a srác jobban szemügyre vett és levette a napszemüveget. Óóó, jaj! Végem van. El sem tudjátok képzelni kivel futottam össze…Álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyire béna legyek..
-          Hát ez hihetetlen! – nevetett fel a srác.
-          Én is ezt mondom. Manapság csak belétek botlok..
-          Zaynee ki ez a csaj, és miért nem mutatsz be neki? – nyafogott egy szőke hajú csajszi aki szintén el volt „takarva”.
-          Most várj szívem, majd elmesélem.
-          Hát én mentem is. Sziasztok. – daráltam le és el is indultam de Zayn visszarántott.
-          Kérlek, ne rohanj el. Szükségünk van rád. Louis ki van idegileg és csak téged akar. Amit nem teljesen értek, hogy miért pont téged, amikor nem is ismer… De kérlek, gyere el hozzánk és vidítsd fel. Még Paul se tudja, mi van vele, nem mertük el mondani neki. Szerencsére elutazott 2 hétre. Plusz jó lenne ha a telefon számodat megadnád hogy eltudjunk érni..
-          Sajnálom, de mennem kell. A gyerekek várnak rám. Örülök a találkozásnak.
Elrohantam. Futottam a srácokhoz. Szerencsére mi kerültünk sorra így nem kellett amiatt aggódnom, hogy netán Zayn utánam jönne.

-          Lilly mi a baj? Olyan szomorúnak tűnsz. – gyűltek körém a srácok.
-          Nincs semmi baj, csak mostanában olyanokkal találkozok, akikkel nem lenne szabad.
-          Kire gondolsz?
-          Tegnap a ház előtt  Harry-vel találkoztam, az előbb pedig Zayn-el.
-          A One Direction-os fiúkkal? – lepődött meg Alex.
-          Igen…
-          És ez miért baj? Azt hittem kedveled őket.. – tanakodott Tim.
-          Tudjátok, Louis miattam nem mozdul ki a szobájából és nagyon rosszul érzi magát. Amikor vele vagyok, nagyon furcsa érzést érek, amit nem tudok megmagyarázni..
-          Talán szerelmes vagy belé? – lepődött meg Sophie.
-          Nem tudom picikém, de amikor látom, a hideg is kiráz. Mintha már ezer éve ismerném őt.
-          De azt még mindig nem értem miért kerülöd a srácokat.
-          Ez egy hosszú történet, majd elmesélem nektek.
-          Tanácsolhatok neked valamit? – kérdezte tőlem Alex. Mire én bólintottam.
-          Menj el Louis-hoz. Szüksége van rád. De tényleg..
-          De…
-          Nincs de. Itt vége. Mennünk kéne. Anya már vár ránk. De ezt gondolt meg.

Talán igazuk van és tényleg találkoznom kéne vele? Megbeszélni mindent és megvigasztalni? Nem tudom.. Még nincs, itt az ideje úgy érzem.


*

„Sürgősen hívjatok össze egy kupaktanácsot. 15 perc és otthon vagyunk Perrie-vel. Nagyon fontos! xx Z.”

Miután a srác elvált Lilly-től azonnal írt egy SMS-t. Egyre gyakrabban összefutnak vele, valahol a közelben kell laknia. Liam egyből megértette az SMS lényegét és otthon várakoztak a nappaliban. Ott volt Danielle, Eleanor, Liam,Niall és Harry. Mindenki türkön ült. Tagnap kitárgyalták, hogy Lilly valahol abban az utcában lakhat,és van mobilja is. Kell az a telefonszám többek között ezért is muszáj megtalálniuk. Mivel szerdán érkezik haza Paul, ő neki is meg kell jelennie szombaton Caroline házában. Ott tartanak valami féle X-Faktoros bulit. Ott lesznek az akkori versenytársak, a mentorok és a két műsorvezető (Caroline és Olly). Szóval nagy buli várható. Addigra össze kellene szednie magát Lou-nak vagy legalább látszatra.
Amikor Zayn és Perrie majdnem betörték az ajtót elkezdődött a kupaktanács.
-          Szóval mi volt olyan rohadt fontos, hogy Liam kirángatott a fürdőszobából? – duzzogott Harold
-          Ülj le, veled még számolunk a Caroline-os ügy miatt. – szólt rá Zayn.
-          Szóval mi olyan fontos, hogy ilyenkor ide hívtatok? – kérdezte Eleanor.
-          Csak az, hogy találkoztam Lilly-vel – ennél a pontnál mindenki ránézett a fiúra. – és amikor meglátott elég zaklatottnak tűnt.
-          Micsoda? – ugrott fel Niall. Igen, a jó öreg Niall… még mindig teljesen oda van a lányért, de soha nem adja fel. Egyszer úgy is az övé lesz.
-          Pontosan, mondtam neki, hogy Louis teljesen kivan és szeretnénk, ha meglátogatná.. Plusz a számát is elkértem.
-          Na és erre mi volt a válasza? – kérdezte Liam.
-          Az hogy nagyon sajnálja, és már várják a gyerekek..
-          De kik lehetnek azok a gyerekek akikkel már a dedikáláson láttuk? – elmélkedett Zayn.
-          Nem lehet, hogy megtalálta a családját? – kérdezte Niall.
-          Vagy talán egy családnál dolgozik és gyerekekre vigyáz.. – dobta fel Danielle.
-          Igen ez ésszerű megoldás lenne. – szólt közbe El is.

Körülbelül 10 perccel később miután megbeszéltek mindent olyan dolog történt a nappaliba, amin mindenki meghökkent. Főként Louis, aki ezek után még jobban magába roskadt és Eleanor is aki akkora pofont lekevert Harry-nek amekkorát csak tudott.
 Az úgy történt hogy Harry-nek jött egy SMS-e Caro-tól amit Niall felolvasott. Harry futott a telefonjáért. A szöszi átdobta El-nek a telefont, aki hirtelen azt sem tudta mi történik és későn eszmélt fel. Harry ráugrott a lányra és véletlenül megcsókolta a lányt. Ekkor jött be a szobába Louis. Rámeredt a csókolózó párra és csak ennyit tudott kinyögni:
-          Ti meg mi a büdös fenét csináltok? – a szeme könnybe lábadt és hitetlenkedve figyelte a „turbékolókat”.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!! :) várom a következőt!! :)

    VálaszTörlés
  2. jó rész lett :) habár ha elfogadsz egy pozitív kritikát már nagyon zavaró, hogy Lilly még csak beszélni se hajlandó a fiúkkal, mindig csak a "most mennem kell" dolog van és ez megy már több fejezet óta. Szerintem most már kéne történnie valaminek, mert habár nagyon jó a sztori kicsit kezdem unni, pedig a legeleje óta olvasom. Remélem nem haragszol e miatt. A kövi résszel siess :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jóóóóóóóóóó köviiiiiittt minnél hamarabbbbbb!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. úristeeeen! nagyon jóó lett! siess :)

    VálaszTörlés
  5. erre csak az a válaszom h ÚRIIIISSSSSTTTTTENNNNN!!!!!!!!!! mindig a legjobb résznél..... pls siess akövivel, már nagyon várom a folytatást. :DDDD xx

    VálaszTörlés