2012. november 2., péntek

20.rész - A családom...



Sziasztok! Meghoztam nektek az új részt :)
Remélem tetszeni fog :))

Arra gondoltam játszhatnánk egy kicsit. Mit szólnátok hozzá hogy ha írnátok komiba 1-1 szót, azokat pedig a következő részbe bele fogom írni. Bármilyen témájú lehet. :9 Kíváncsian várom az ötleteiteket :)

5-6 komi után hozom az új részt..:)

 Jóó olvasást Puszii :)


Gyorsan elment ez a párnap.. Hihetetlen az egész. Holnaptól ismét az utcát fogom járni. Éjjelente pedig ismét régi jó cimborámhoz, a parkhoz csatlakozok.. Austinnak nem mertem szólni, hogy mi történt, hisz akkor azt mondaná, költözzek oda hozzájuk. Zavarni pedig nem szeretnék. Vannak ott olyan személyek, akik nem nagyon látnak szívesen. Köztük a drága unokahúgom, aki próbál, ott keresztbe tenni nekem ott ahol tud. Emlékszem kiskoromban is sokszor őmiatta büntettek meg, mert amit ő eltörött vagy kiöntött rám kente. Persze, mindig az idősebb gyerek a hibás… Ezért nem is szerettem vele lenni. Inkább a fiúk társaságát kerestem. Ezért is lettem nagyon jóba Austinnal.
Amikor a gyerekeknek elmondtam, hogy nemsokára el kell válnunk, hatalmas sírásba kezdtek bele. Tudtam, hogy ez lesz, nem kellett volna még elmondani. Megszakadt a szívem. Sokkal több időt töltöttem velük, mint általában. Persze Caro megfogadta azt, amit ígért. Sokkal többet csicskáztatott, kihasznált, ordibált velem. De tűrtem, csak a gyerekek miatt. A srácok is hivogattak, küldtek SMS-t de nem reagáltam rá. Minek? Most hogy ismét az utcán fogok élni, nincs értelme velük lógnom. Csak a hírnevüket rontanám.
Hát igen, szombat van.. Az X-Factoros buli. Nem vártam ezt a napot nagyon nem. Talán azért mert ma vagyok utoljára a gyerekekkel, de, talán azért mert attól féltem, hogy a srácok is itt lesznek a bulin. Minden megtörténhet, hiszen egykor ők is szerepeltek benne. Miért ne lennének itt? Nagyon félek. Ha megtudják, hogy hol dolgozok, és hogy bánik, velem a főnök talán megutálnak. Sőt a legrosszabb talán az, hogy letagadnak. Csak éljem túl ezt a napot.
Reggel imádkoztam egy sort, „beszéltem” anyákkal, kértem őket hogy maradjanak velem és segítsenek, azt a régi képet pedig egész nap magamnál tartottam. Caroline formában volt már korán reggel. Én takarítottam a házat, (nem tudom minek hisz egy profi takarító brigádot fogadott fel, de őt ez nem érdekelte). Rohangáltam össze vissza. Elmentem a ruhájáért, kipucoltam a WC ( hozzá kell fűznöm, hogy valami ocsmányságot öntött bele, és már sírtam annyira undorító volt és büdös), és besegítettem az ételkészítésbe is. Nagyon elfáradtam és az este java még csak most kezdődik.

*

A One Direction házban jelen pillanatban hatalmas rumli  van. Mindenki az esti bulira készülődik. Az elmúlt napokban azon töprengtek, hogy találkozhatnának ismét Lilly-vel, hisz Harry elmondta nekik hogy mit is beszélt vele telefonon.
-          Tényleg azt mondta, hogy soha többet nem akar találkozni velünk? – szomorkodott Niall.
-          Azt mondta ő nagyon szívesen találkozna,de a főnök asszony szigorúan megtiltotta neki, hogy egy percet is találkozzon, sőt beszéljen velünk. – magyarázta a bongyor hajú énekes.
-          De hát miért?
-          És ki ez a keményszívű nő? – tették fel a srácok a kérdéseket. Senki nem értette, hogy ki az, aki el akarja tőlük taszítani a lányt.
-          Szóval akkor már soha nem hívom el randira? – szomorkodott Niall és betömött a szájába egy fél csirkecombot.
-          Randira? – fordultak felé egyenként a srácok. A szőke srác egyedül a Payne fiúnak mesélte el érzéseit a lány iránt. De most itt az idő hogy a többiek is megtudják mit érez valójában..
-          Igen.. Tudjátok, nekem nagyon bejön. Csak soha nem mertem lépni… - szomorkodott.
-          Ne aggódj cimbi.. sikerülni fog. Csak ne add föl az álmaidat. – veregette vállba barátját Liam.
-          Igaza van.. de nekünk miért nem meséltél róla? – kérdezte tőle Zayn.
-          Azért mert láttam Louis-on és Harry-n is hogy éreztek iránta valamit. Hazza egyszer ki is jelentette, hogy jól megdugná a lányt. Te pedig depressziós voltál miatta… Szerinted mit tehettem volna én? Simán elbújhatnék mögöttetek..
-          Ne beszél már badarságokat Niall..én csak poénkodtam, tudod jól, hogy minden nap más lánnyal bújok ágyba.. – szólalt meg Hazza – habár őt tényleg elvinném egy hosszabb vonatozásra..
-          Naa.. – vágta fejbe Zayn a fürtöskét. – Bárkit megkaphatsz, tudod jól. Csak őt hagyd békén..
-          Én pedig, - kezdett bele halkan Louis. – nem tudom. Fura érzés kerít hatalmába, amikor vele vagyok. Nem olyan, mint Eleanor-ral, sokkal másabb, erősebb ez a kapocs. Nektek volt már olyan mintha egy régi ismerősöddel lennél, akit évek óta nem láttál, de nem emlékeztek rá? – egy két srác bólintott – na, nekem ő pont ilyen. Csak nem tudom, hogy honnan kell ismernem. De esküszöm, kiderítem… Bármi áron.

-          Srácok ti mit vesztek fel az estére? – rohant ki a szobájából Niall.
-          Én szerintem egy fekete csőszáru farmert, egy fehér pólót és egy zakót. – vázolta fel terveit Harry.
-          Hmm.. csinos. Liam? Zayn? Louis? Hol van Louis?
-          Elment gyorsan bevásárolni, mivel nincs itthon semmi kaja.
-          Nem kell túlzásba vinni Niall, ne aggódj. Én egy sima koptatott farmert veszek fel a kedvenc ingemmel– válaszolta tök lazán Liam.
-          Én pedig egy famert veszek fel egy fekete ¾-es ujjú pólóval.
-          Oké. Köszi. – ezzel visszarohant a szobájába és feltúrta szekrényét, valami értelmes ruhát keresve.
-          Srácok.. én nem akarok elmenni a buliba. – szólalt meg hosszú csend után Harold.
-          Miért? Mi történt már megint? – húzta fel a szemöldökét Liam.
-          Tudod, 1,5 hónapja ismét randizgatunk, meg szállodákba járunk.. – ismerte be Harry rossz tettét.
-          Harry.. tudod jól, hogy megbeszéltük. Nincs semmi kavarás azzal a banyával. Csak a te hírnevedet rontod vele, plusz házas és gyermekei vannak. És ha Paul megtudja…
-          Tudom.. de már nem vagyunk együtt. Kidobtam. azt mondtam neki, hogy egy másik csaj van a képben, akivel össze szeretnék melegedni. Ezen felhúzta az agyát és sipítozni kezdett. Azt mondta, ha megtalálja a lányt kicsinálja. Mit csináljak srácok?
-          Nyugalom. Az a nő klinikai eset. – nyugtatott meg Zayn. – A bulin mi is és a többi x-es is ott leszünk. Ne aggódj, nem fog olyat tenni, amit te nem akarnál. Nem hiszem, hogy nagy patáliát csapna mindenki előtt.
-          Remélem, igazatok van.. Ott lesz Cher, a Belle Amie, F.Y.D., Aiden, Olly.. csupa olyan arc, akit nagyon régen láttunk és persze a kimaradhatatlan mentorok is. – vázolta fel a dolgot Harry.
-          Így igaz., Fogd fel úgy, mint egy fergeteges bulit.. – mosolygott Liam.

*

A vendégek már szállingóznak, a felszolgálók készenlétben, a ház feldíszítve. Az én kinézetemről ne is beszéljünk. Caroline olyan ruhát adott rám hogy sírva tudnék fakadni.. Le se írom a kinézetét, mert még ti is kiröhögtök. Szóval én a konyhán sürögtem forogtam, segítettem ott ahol csak tudtam. Éppen a koktélokat csináltam, amikor valaki kopogtatott a konyhaajtón.
-          Elnézést, elfogyott a pálinka. gondoltam behozom az üres poharakat. – szólalt meg a hátam mögül egy ismerős hang. Valahol már hallottam csak azt nem tudom, hogy hol. Amikor megfordultam akkor vettem észre az ismerős hangot.
-          Persze uram. Már megyek is érte. – szerencsére nem ismert meg, vagyis csak azt hittem.
-          Lilly? – jutott hirtelen eszébe a nevem.
-          Igen? – néztem vissza. – Miben segíthetek uram?
-          Meg se ismersz? – vonta fel a szemöldökét.
-          De igen Olly vagy, aki megmentette az életemet pár hónapja. Még mindig nagyon hálás vagyok neked. Ha akkor nem jössz, lehet, hogy most már nem élnék..
-          Ilyenről ne is beszélj.. Másnap bementem hozzád, a kórházba, az orvos azt mondta, saját felelősségre távoztál. Megijedtem, nem tudtam hol keresselek. Szívesen beszéltem volna veled… De hogy kerülsz ide?
-          Tudod azután, hogy a kórházból elmentem állás után kutattam. Sehol sem vettek fel mivel ugye az árvaházban csak egy érettségit kaptam. Nem volt szakmám, így minden honnan elüldöztek. Aztán nagy nehezen bekerültem ide, a gyerekekre vigyázok.
-          Értem.. és Caroline hogy bánik veled? – leült az egyik bárszékre én pedig folytattam a koktélkészítést. – És mi ez a ruha rajtad? Szerintem nem a te stílusod..
-          Tudod, Caro az elejétől fogva utált engem. Miután megtudta, hogy az 1D-s fiúkkal találkozgatok, sőt amikor az a Harry-s cikk az újságok címlapján díszelgett még jobban begurult. Ezért kirúgott engem. MA vagyok utoljára nála, de pokollá teszi ezt a napot is. Nézz rám, milyen ruhát adott rám? Ki sem merek menni az emberek közé mert, kiröhögnek.
-          Hát igen.. elég érdekes ez a ruha.. Nagyon csalódtam a munkatársamban. De az, amit tett veled csupán Harry miatt.. úgy tudom nincsenek már együtt. – a kezemből kiesett a shaker.
-          Micsoda? Ők együtt jártak?
-          Igen, még a műsor alatt. Volt is nagy balhé csak nem hozták nyilvánosságra. A műsor után csomót voltak együtt, még az újságok is tele voltak az ő képeikkel. Aztán Paul, a menedzserük beidegesedett és elvitte a srácokat egy Amerikai turnéra. Megszakadt a kapcsolatuk, és a semmibe veszett az egész.. Caroline teljesen ki volt akadva..
-          Olly!!! – visítozott ez a beteg nőszemély.
-          Rohannom kell. Remélem, még beszélünk. És kitartás Lilly.
-          Vigyázz, mert ez a nő gyilkol – nevettem fel.

Picit-sokkot kaptam. Harry és Caroline? Jesszusom. Mi tetszett Hazza-nak Caro-ba? Ez a nő egy elmebeteg. Több mint 1 kereke hiányzik. Pffúúj.. és ezek miket csinálhattak együtt.. Csalódtam Harry-ben. Tudtam, hogy voltak durva nőügyei, de hogy ennyire? Nem elég hogy ez a banya családos, gyerekei vannak, de az életkora majdnem duplája az övének. Most már értem miért borult ki ennyire Caroline az újság cikken. És már azt is értem miért volt Harry aznap a környéken, amikor Austin „haza „hozott.
A buli alatt próbáltam a konyhában bujkálni, hogy senki ismerőssel ne találkozzak és egy fotós se kapjon el ilyen göncben.

*
Már mind a 8-an a kocsiban ültek útra készen. A sofőr tudta merre kell menni. Volt, aki feszült volt, volt olyan, aki már inni szeretett volna, és volt olyan is közöttük, aki már találkozni akart a régi ismerősökkel.
-          Remélem nem lesz balhé, - kezdett bele a monológjába Paul. – Tudjátok, hogy elég sok ember lesz itt, akikkel bulizhattok. De a ház előtt sem egy-két fotós áll. Szóval könyörgöm, ússzuk meg ezt a bulit zökkenő mentesen. Rendben?
-          Rendben főnök. Mindent megteszünk a béke érdekében. – szólalt meg Louis.
-          Ááá tényleg.. Louis hol van Eleanor? Miért nem jött veled? Tudod jól, hogy azt akarom hogy együtt mutatkozzatok. Mind a kettőtök hírnevének jót tesz.
-          Kicsit össze kaptunk, de ezt tudnod kéne, hiszen a lányod. Nemde bár?
-          Mi az hogy összekaptatok? Nem találkoztam vele az érkezésem óta.
-          Megjöttünk. – szólt hátra a sofőr.
-          Hála isten. – sóhajtott Liam. A srácok nem mertek szólni a menedzserüknek, hiszen tudták, hogy kiakadna. Így próbálták kerülni a témát eddig a percig.
-          Ezt otthon megbeszéljük. Nem fogom hagyni ezt a gyönyörű kapcsolatot kárba veszni.

A srácok felszabadultan buliztak, tényleg jól érezték magukat. Több emberrel beszéltek, táncoltak, iszogattak. Harry próbálta kerülni a beszélgetést Caroline-nal ami fel is tűnt neki, de nem szólt egy szót se csak mosolyogott. Harry-nek rossz előérzete támadt, de nem mert szólni a srácoknak.
Zayn éppen a WC fele igyekezett, amikor hátulról meglökte valaki és egyenesen neki ment az egyik felszolgáló lánynak. El sem tudjátok képzelni ki volt az.
-          Elnézést. Tudja az alkohol, meg ez a barom, aki hátulról meglökött..
-          Semmi baj Zayn.. – ijedt meg a lány, de a barna bőrű srác még jobban.
-          Mi a franc? Már képzelődök az alkoholtól? Lilly?
-          Jó szórakozást kívánok uram, és elnézést kérek az inge miatt. Megtérítem a kárát.
-          Miről beszélsz? És hogy kerülsz ide?
-          Ne haragudjon, de mennem kell. – ezzel elrohant. Zayn nem értette a dolgot és visszament a srácokhoz.
-          Gyors voltál – kacagott Niall.
-          Nem is mentem el WC-re…
-          Akkor hova mentél?
-          WC-re akartam, de.. El sem tudjátok képzelni kivel találkoztam az előbb. – mondta kicsit idegesen Zayn.
-          Hát, ha nem mondod el akkor nem tudjuk meg. – kacagott Louis.
-          Aki az imént nyakon öntöttek egy pohár Cola-val. Eé az nem volt más mint…
-          Hölgyeim és uraim! Egy kis figyelmet kérnék – szakította félbe a bulit Caro így Zayn se tudta befejezni a mondatot. – Nagyon örülök, hogy ilyen sokan megjelentek ezen az X-Factoros születésnapi bulin. Ismét együtt a nagy csapat, sőt nemsokára ismét elkezdődnek a válogatók. Jó szórakozást kívánok! Jöjjön hát a meglepetés torta!

*

Persze. Miért mindig én? Miért pont én öntöttem nyakon Zaynt?Miért kellett vele össze futnom. De ha ő itt van akkor a többi8eknek is itt kell lenniük. Caroline gonosz mosollyal az arcán jött be a konyhába és ordibálni kezdett velem, hogy miért nem kínálgatom a vendégetek itallal. Így én kaptam csodálatos lehetőséget, hogy kivihetem a hatalmas meglepetés tortát. Ne már. Nem akarok kimenni. Eddig olyan jól megúsztam a dolgot és most. Bumm, robban a bomba. Elindult a zene én pedig betoltam ebbe a rohadt szexis ruhába a tortát. Éreztem, hogy páran rácsaptak a seggemre, de nem érdekelt. Meg álltam Caro mellett és körbe néztem. Ott álltak velem szemben. Mind a 5-en. Vajon mit gondolnak rólam??

*

-          Ti látjátok azt, amit én látok? – törölte meg a szemét Louis. – Vagy csak meg ártott a sok pia.
-          Az ott Lilly? – pislogott nagyokat Liam is.
-          Ezt akartam elmondani az előbb. Ő jött nekem és öntött le. Éppen az egyik asztalt szedte le..
-          Együnk hát a tortából! – tapsolt egyet a szőkeség és mindenki a torta köré gyülemlett. Csak a srácok maradtak ott mint akinek földbe gyökerezett a lába.
-          Na, tetszett a meglepetésem? Mondtam, hogy bosszút fogok állni azon a ribancon, aki miatt elhagytál. Hát tessék. – nevetett fel Caroline, miközben a tortát osztogató lányra mutatott.
-          Miről beszélsz? – kérdezte őt Liam.
-          Harry elhagyott engem e miatt a fruska miatt. Úgy gondoltam picit megleckéztetem a csajt.
-          De miért pont Lilly-n állsz bosszút? Hogy került ő hozzád? És hogy néz ki szegény?
-          Nálam dolgozik hónapok óta. És amikor megláttam a címlapot tudtam mit kell cselekednem. Plusz az éjszakai telefonálás is betett neki.. – nevetett fel gonoszan
-          Te hülye ribanc. Szállj le róla érted? – kapta fel a vizet Harry. – Nem miatta dobtalak ki. Már meguntalak. Mert egy pióca vagy. Alig tudtalak levakarni. Lilly pedig az egyik legjobb barátunk, nem teheted ezt vele!
-          Kár.. attól függetlenül én jól szórakozom rajta.
-          Nekem összeállt a kép. – szólalt meg Harold, nem kevés ital után – Lilly azt mondta a főnöke megtiltotta, hogy velünk beszéljen és hogy egy kibírhatatlan nő. És a dedikáláson a te gyerekeiddel jelent meg és a London Eye-nél is. Szóval Lilly egész idáig itt dolgozott?
-          Olyan ügyes kisfiú vagy picikém. Igen itt volt és pokollá tettem a napjait..
-          Phúú te ribanc- ordított rá Niall. Persze hogy mindenki oda nézett.
-          Ohh ribanc vagyok.. és még nem is tudjátok a legjobbat, kitettem őt az utcára.. Előtte is a parkokban húzta meg magát, most is sikerülni fog neki. Ha jól hallottam pár hónapja össze szedett egy csodálatos tüdő gyulladást, amibe majdnem bele halt. Talán most majd sikerül feldobnia a bakancsot..
-          Micsoda? Hogy tehettél vele ilyet? – roppantotta össze a poharát Louis, ami sikeresen el is vágta a kezét.
-          Egyszerűen. Csicska! Lábhoz! – kiáltott oda neki. Lilly felkapta a fejét és zavartan ment oda a srácokhoz.
-          Igen asszonyom? – hajolt meg neki. Mind az 5 srác értelmetlenül meredt rá. Mindegyik arcáról mást lehetett leolvasni.
-          Azt ott takarítsd fel most! – ordított rá.
-          Nem először a kezemet kösse be! – szólalt meg Louis. – Nagyon mély a seb. Gyerünk a fürdő szoba! – adta ki a parancsot Louis.


-          Mi ez az egész Lilly? – kérdeztem tőle feszülten, amikor beértünk a fürdőszobába és leültem a fürdő kád szélére.
-          Had nézzem a sebedet. Az a feladatom, hogy kitisztítsam. – megfogta a kezemet, de én félre rántottam.
-          Kérlek, had végezzem a dolgomat, nem lustálkodhatok hiszen ő a főnököm. – megragadta a kezemet és neki állt a fertőtlenítésnek és a seb bevarrásának. Nagyon ügyesen csinálta. A feszült csendet akár vágni is lehetett volna. Nem tudtam mit mondjak. Mérges voltam. Amikor az állásáról kérdeztük miért nem árulta el, hogy ennél a banyánál van? Miért tagadta le? Talán szégyelli, hogy ilyen a sorsa?
-          Kész is vagyunk. Azért holnap menj el vele egy dokihoz. – fel állt és már távozni is akart, de én vissza rántottam.
-          Lilly mi a fene ez az egész?
-          Nem látod, dolgozok. Kérlek, Louis had menjek. Nem szeretnék még nagyobb bajban lenni. Kérlek, mond meg a srácoknak hogy sajnálom, és nyugodtan letagadhatjátok hogy ismertek. Megértem..
-          Miről beszélsz? Miért tagadnánk le? – furcsállottam a viselkedését. Most olyan más.. Talán zavarban van..
-          Ez az egész. Nézz végig rajtam Louis. Kész kabaré! Caroline hülyét csinál belőlem mindenki előtt. És a mentorok..mit fognak szólni, amikor belépek majd a meghallgatásra? Ááá itt ez a ribanc nézzük, hogy énekel és röhögjük ki. Tönkre tette az énekesi karrieremet. Most már tuti nem fogok jelentkezni a műsorba..
-          Ne beszélj badarságokat. Nem is mondtad, hogy jelentkezni akarsz..
-          Hát most már nem is fogok. jobb lesz nektek nélkülem.. Igaza van mindenkinek..
-          Mi az, hogy mindenkinek? – ki beszélte tele a fejét mindenféle hülyeséggel?
-          Caroline, Paul, a rajongók…
-          Paul?! Micsoda? – elég volt. hogy kerül ide Paul.
-          Látod már így is túl sokat mondtam. Viszlát, Louis. – ez olyan volt mintha egyfajta búcsúzás lenne. De én ezt nem akartam.. A lány kirohant a fürdő szobából kitudja hova..

Innentől kezdve a buli hangulata meg volt pecsételve.. A srácoknak elment a kedvük mindentől. Próbáltak beszédbe elegyedni Lilly-vel de nem ment nekik. A lány kerülte velük a beszélgetést. Louis magában tartotta azt az információt, amit a lánytól tudott meg, még a srácoknak sem árulta el. Majd holnap mindenki előtt számon kéri a férfit.

*

Lilly a konyhában ült és sírt. A családi képet nézte. Azon gondolkozott hogy jobb lett volna ha ő is meghal abban az autóbalesetben. Most nem lenne itt, és nem menne tönkre az élete.. Minek élnie, hisz ennél jobb már nem lehet.. A srácok tuti nem fognak vele beszélni, a ma éjszakát már az utcán tölti. Nem tudta mit csináljon. El akart menni, de hova? Kihez? A képet a szívemhez szorítottam és zokogtam. Szabályosan. Nem érdekelt hogy bármelyik percben bejöhet valamelyik vendég. De az sem hogy valamelyik fotós lekaphat. Elmélkedésemet egy hideg kéz szakította félbe. Hátranéztem, és Louis állt mögöttem.
Ijedtemben kiejtettem a képet a kezemből, és a földre esett. Louis lehajolt érte és megnézte. A szeme elkerekedett.
-          Ez mi? – nézett fel furán.
-          A családom.. 



A fiúk közzé tették a Little Things videoklipjét.. Hát nekem végem van.. Nem tudom ti hogy vagytok vele...  Csoda szép lett.. én bele szerettem :) ♥

Little Things

9 megjegyzés:

  1. OMG *.* Komolyan?! Hogy teheted ezt velünk?! Miért pon a legjobb résznél hagyod abba?! Miért?!

    Am óriási lett, imádom. Ez a kedvenc blogom! Siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen a biztató szavakat :)):)) azért hogy felcsigázzalak titeket és kíváncsian várjátok a következő részt ;)

      Törlés
  2. omg*-* nekem is végem van.
    derüljön már ki hogy Louis Lilly testvére*-*
    siess a kövivel xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nemsokára mindennek el jön az ideje.. nincs sok idő hátra a nagy hírig ;) csak tudjátok kivárni :)

      Törlés
  3. Ne már , csatlakozom DLB-Jed. 1D-hez. Hogy teheted ezt velünk?: oo Köviit , nagyon nagyon jó. ((:

    VálaszTörlés
  4. háááá siess kövivel!! :)

    VálaszTörlés
  5. persze hogy a legizgalmasabb résznél kell abbahagyni..:( :DD nagyon ügyesen írsz,csak így tovább.;)
    csak derüljön ebből már ki végre,hogy tesók.haha.:3 :D

    VálaszTörlés
  6. ÁÁÁÁÁÁÁÁ végem van. nagyon jó rész lett. úristen már nagyon várom a kövi részt. pls siess vele. :DD

    VálaszTörlés
  7. köviiit,már nagyon izgulok hogy mi lesz :DD ja, és gonosz vagy hogy itt hagytad abba ://

    VálaszTörlés