2012. július 17., kedd

2. rész - One Direction láz?!




Lilly szobatársai nagyon aranyos lányok. Ő a legidősebb közülük, de mégis nagyon szeretik egymást. Elena, Alex és Kim 15-16 éves lányok. Lilly akkor került be a szobájukba, amikor áthelyezték ebbe az árvaházba 3 évvel ezelőtt. Csak azért mert a másik helyen kisgyerekek élnek, és ebben a közösségben jobban érezheti magát a lány. Vajon jót tett neki? A testvére kereste már a húgát? Ezt nem tudhatjuk. Egy biztos. Valahol a nagyvilágban egy fiú, aki őrülten keresi a húgát, mivel nagyon hiányzik neki.
        Lilly! Hallottad kik látogatnak el az árvaházba? - lelkendezett Elena.
        Hát úgy is elmondod. - mosolyogtam.
        Hát a One Direction jön karácsonykor. Hát nem csodálatos? - mind a 4en nagy rajongói vagyunk a fiúknak. Megvettük a CD-jüket és még pósztereink is vannak róluk. Néha az apácák istenhez fohászkodnak, hogy ne legyünk ennyire nagy rajongók. De hát mit lehet tenni, ki ne szeretné ezt az 5 adoniszt? Lányok milliói rajonganak értük, és mi is közéjük tartozunk. Habár nekünk nem telik mindenféle csilli villi cuccra, néha egy két újság belefér a keretbe. A CD-t pedig közösen vettük meg, hisz nem egy két dollár.
        Hahó! Lilly! Itt vagy? - hadonászott az arcom előtt Kim.
        Mi? Igen Bocsika. Csak elgondolkoztam.
        Hát igen. Gondolom.. - vigyorgott Alex.
        És hogy hogy jönnek? Mi okból? - furcsállottam, hogy egy híres fiúbanda pont a mi kis árvaházunkba látogat el. Ezeregy árvaház van és pont ide? De jó lesz hisz ez lesz az utolsó karácsonyom velük. Méltó képen ünneplünk.
        Nem tökmindegy? Lényeg hogy 5 szuper szexi pasi itt lesz és nekünk fogják rázni a popsijukat. Fantasztikóó. - nevetett Alex.
        Ez lesz az utolsó karácsod velünk. Ezek a srácok megkoronázzák eme szomorú napot.
        Sajnos.. - na de váltsunk vidámabb témára. - kacagtam.
        Láttátok hogy Matt milyen szívdöglesztően nézett ki ma az ebédnél? – tűnődött el Kim.
        Ne is mond. Néha úgy gondolom letépném róla azt a rohadt egyenruhát.. – méláztam el. 
        Jajj a kis perverz. De vajon milyen lehet a felső teste? – kacagott Elena mire én hozzá vágtam egy párnát.
          Héé, most ezt miért kaptam? – duzzogott.
          Csak mert… - kacagtam.
          Amúgy Lilly, nem énekelsz nekünk valamit? Légyszíí. – nyafogott Alex, a legfiatalabb szobatársam.
          Miért? Hisz nincs is jó hangom..
          Te miről beszélsz ember? Ilyen szép hangot soha életemben nem hallottam. Komolyan úgy gondolod nincs tökéletesen szép hangod?
          Nincs.. – tagadtam. Amikor még pici voltam én és Nath rengeteget énekeltünk. Csodálatos hangja volt a bátyámnak amit rettenetesen irigyeltem tőle. Anya is sokat énekelt velünk, néha apa gitározott míg mi énekeltünk a tábortűk körül. Olyan szép pillanatok voltak ezek és egy szemét kamionsofőr elvette tőlem a családomat. De a legrosszabb az hogy ő egy karcolás nélkül túl élte. Rettenetes érzés volt úgy felkelni a korházba hogy semmit sem tudsz. Aznap még a nagyit is elveszítettük. Szegénynek nagyon gyenge volt a szíve, és amikor megtudta hogy mi történt, szívrohamot kapott. De azt még máig sem értem hogy az unokatestvéreim miért nem fogadtak be minket? Akkor nem kellett volna elválnom a bátyámtól. Miért? Miért volt jó nekik? Magamra hagyott a családom pedig azt ígérték hogy bármi is történjék mi egy család maradunk. Rossz érzés fogott el, felugrottam az ágyról és kirohantam a kertbe. Istenem ez a rohadt érzés, itt legbelül felemészt.

/ december 20.a /

Pár nap múlva itt a karácsony és jönnek a fiúk koncertezni. Már az egész árvaház nagyban készül a nagy eseményre, hisz nem történik ilyen minden nap náluk. Lilly és a barátnői azon morfondíroznak hogy a srácok hogyan fognak viselkedni? Itt is olyan felszabadultak lesznek mint a többi koncerten vagy majd visszafogják magukat mivel egy katolikus árvaházban lesznek. Nagy példaképeim ezek a srácok. Egyedül indultak az X-faktorba és most egy csapatként szelik át az egész világot. Vajon egyszer neki is sikerül hírnevet szereznie? Tán egyszer lesz alkalma a fiúkkal énekelni? Lilly már nagyban készül a vizsgáira hisz neki sokkal előbb kell letennie mint a többieknek. Ő előbb hagyja el az árvaházat mint bárki más. Nap hosszakat tölt a könyvtárban, hogy a vizsgái a legjobban sikerüljenek, hisz nem szeretne buta lenni.
Épp egy One Direction számot énekelt amikor Matt termett mellette és a vállára tette a kezét. Lilly-t nagyon megijesztette. A lánynak kalimpálni kezdett a szíve amikor meglátta a srácot, de a lány nagyon ügyesen titkolta érzelmeit.

·         Na hogy állsz a tananyaggal? – érdeklődött a srác.
·         Egész jól, de azért nehéz ez az egész.
·         Leülhetek? – a mellettem lévő székre mutatott.
·         Persze, nyugodtan. Úgy is pihenni akartam egy kicsit. – nevettem fel.
·         ÉS te is várod hogy az a nyálas fiúbanda fel lépjen a tornateremben? – tényleg azt mondta hogy nyálas fiúbanda? Na nemár..
·         Kikérem magamnak.. – kuncogtam. – Ők nem nyálas fiúbanda. Nagyon is jó zenét játszanak.
·         Ha te mondod.. egyébként hallottam hogy énekeltél az imént. Csodálatos hangod van. – dicsért meg az a srác akiért mér pár éve dobog a szívem. De soha nem sikerült közelebb kerülnöm hozzá, túl félénk voltam.
·         Ne butáskodj. Egyáltalán nincs jó hangom, ez csak a szokásos kornyikálásom..
·         Te ezt komolyan kornyikálásnak nevezed? – nevetett
·         Igen, tudod édesanyámnak gyönyörű hangja volt. Az én hangom soha nem fog felérni az övéhez. – kezdtem elszomorodni és a könyvet pásztáztam a tekintetemmel.
·         Figyelj- megfogta az államat hogy a szemébe nézzek – gyönyörű hangod van csak kevés az önbizalmad. Soha nem hallottam még ennél szebb hangot. Közel hajolt és adott egy piszit az arcomra. Eléggé elvörösödhettem mivel nevetni kezdett.
·         Hát köszönöm szépen. Tudod édesanyám azt mondta az utolsó perceibe hogy soha ne adjam fel az álmaimat. Talán Londonban lesz alkalmam kibontakozni. De nem hiszem hogy volna rá alkalmam.
·         Én bízom benned. – megfogta a kezemet és adott rá egy puszit. Esküszöm ez felért volna egy szerelmi aktussal. Tudom hogy nem szabadna ilyet gondolnom de akkor is. Ez a srác tényleg meg tudja változtatni az életemet. De akkor is elég erősnek kell maradnom, nem lehetek gyenge mellette. Hisz ki szeretne egy olyan lányt mint én?
·         Ne haragudj Matt, de nekem mennem kell. Fontos elintézni valóm akadt. Szerbusz. – felkaptam a cuccomat és rohantam is a szobámba. Nem lehetek ennyira pancser, miért gyengülök el mellette.

*

Eközben a kicsi Nath-ből 20 éves fiúvá cseperedett. A neve már nem Nath hanem Louis Tomlinson. A nevelőszülei nagyon rendes srácot neveltek belőle. Tisztelet tudó és nagyon kedves. Néha ha úgy van nagyon bolond tud lenni, de hát ki nem?
A nevelőszüleit úgy szereti mintha a sajátja lenne, de a valódi családját soha nem fogja elfelejteni. Annyira hiányzik a pici húga, a szeplős kis pofiját soha nem fogja elfelejteni.. Louis az évek során kereste húgát, de sehol sem találta. Vissza ment abba az árvaházba ahova a baleset után került, de már nem volt ott. De senki nem árulta el neki hogy mi lett vele. Tán él még? Vagy már ő is a szüleivel van a mennyországban? Louis senki sem mesélt arról hogy örökbe fogadták 12 évesen. Úgy gondolta hogy ez az ő titka marad. Még a legjobb barátja Harry sem tud semmit. Amikor a menedzserük bejelentette hogy egy olyan turnéra mennek ahol árvaházakat látogatnak meg megszakadt a szíve. A srácok nem értették miért ilyen rosszkedvű barátjuk. De hát mit tegyenek ha nem árul el semmit?
Pont a születésnapján látogatnak el egy árvaházba. Egy hatalmas de szegényes árvaházba mennek.  A szervezők kértek tőlük egy szívességet. Lesz egy lány akinek az lesz az utolsó karácsonya mivel márciusban elhagyja őket, csodálatos hangja van. Nagy rajongója a fiúknak és egy számot szeretnék ha énekelnének vele. A lánynak is meglepetés lesz. az elmúlt 2 hétben csak árvaházakban voltak, és a Tomlinson fiú kereste a tömegben azt a kis duci, szeplős szőke hajú lányt aki az ő húga. De sehol sem találta.
Amikor az X-factorba jelentkezett az anyukájáért és a húgáért énekelt. Mert emlékezett arra hogy mennyit énekeltek együtt. De nem csak a válogatón énekelt nekik. Hanem az összes koncerten és fellépésen. Csak egy a baj, nem emlékszik a húga nevére. Akár mennyire is töri a fejét nem emlékszik rá. Emiatt is furdalja a lelkiismeret. Elfelejtette a húga nevét, de az arcát soha nem fogja, ahogyan azt sem amikor elválasztották őket az árvaházban. Vajon örökbe fogadták őt is? Boldogan él és elfelejtette őt, és a közös szülőket? Vajon megtalálja egyszer a hőn szeretett kishúgát? Újra együtt lesznek? Ki tudja, egy biztos hogy a születésnapján egy lánnyal fog duettet énekelni mivel a srácok úgy gondolták ez feldobná őt…
 De vajon rájön-e arra hogy a saját húgával lesz egy színpadon? Hogy ismét a közelében lesz? Vajon Lilly felismeri a bátyját? 


10 komi és jön az új rész :)

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!!Légyszi siess a kövivel!:)

    VálaszTörlés
  2. ez nagyon jóó :) siess a kövivel pls. :D

    VálaszTörlés
  3. kurva jó :D ennyi. nemtok mást mondani :D gyorsan a kövit :) btw :D http://whenmydreamscometrue1d.blogspot.hu/ ez az én blogom ha benéznél megköszönném :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó rész lett. légyszi siess a kövivel. :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó lett! kíváncsian várom a következőt:D xx

    VálaszTörlés
  6. most találtam rá a blogodra :) nagyon jó :) kiváncsi vagyok mi lesz :)

    VálaszTörlés
  7. imádom.<3 nayon jóó lett.:) hamar hozd a kövit.:D xx

    VálaszTörlés
  8. 1 szó: IMÁÁÁÁDOOOOOOOOOOM! nagyon jó lett... tetszik az új fejléc is! pusziii
    ui.: Siess!!! :))

    VálaszTörlés
  9. nagyon aranyosak vagytok:))) köszönöm a biztató szavakat..:) remélem később is ennyire tetszeni fog a blog..:)

    VálaszTörlés